Cube | CUBE STEREO HYBRID 160 HPC ACTIONTEAM 750 27.5 ACTIONTEAM 20

CUBE STEREO HYBRID 160 HPC ACTIONTEAM 750 2023 S

CUBE STEREO HYBRID 160 HPC ACTIONTEAM 750 2023 S
Cube | CUBE STEREO HYBRID 160 HPC ACTIONTEAM 750 27.5 ACTIONTEAM 20 | 63725316

CUBE STEREO HYBRID 160 HPC ACTIONTEAM 750 2023 S

6.999,

Bevestig reservering

Reserveren nu mogelijk! Het is bij dit model mogelijk om de fiets te reserveren. Wij nemen dan eerst contact met u op om de juiste maten door te nemen, alvorens wij de bestelling actief maken. Tevens kunnen we u dan gelijk melden wanneer de fiets voor u gereed staat.

Beschrijving

Professionals rijden geen e-mountainbikes? Toch wel. Kijk maar naar de Stereo Hybrid 160 HPC Actionteam 27.5, die is uitgerust met de favoriete componenten van onze teamrijders, zodat ze het meest uit de agressieve geometrie en het progressieve vierpuntsveersysteem kunnen halen. De schokdemping en tractie zijn in handen van Fox, met vooraan een 38 Float Factory met 170mm veerweg en achter een Float X Factory. De Shimano 12-speed XT-transmissie werkt soepel samen met de krachtige Bosch CX-trapondersteuning. Hiermee overwin je iedere klim. En omlaag kun je blind vertrouwen op de XT-vierzuigerremmen en de grippy Big Betty/Magic Mary SuperGravity-bandencombi rond de sterke Newmen wielen. Hiermee bepaalt niet de trail maar jij wat er gebeurt.

Omschrijving frame
De volledig in het carbon frame geïntegreerde batterijbehuizing, waarin plaats is voor accu's tot 750 Wh, vormt het solide fundament van de Stereo Hybrid 160 HPC. Stijf en stevig, maar ook schoon en droog. En natuurlijk praktisch, met plek voor een grote bidon in de voordriehoek. De kabels gaan het frame in door de balhoofdbuis. Mooier, lichter en vooral ook sterker. Dat laatste geldt trouwens ook voor de extra grote lagers in de achterbrug en de extra dikke 1.5 inch dikke balhoofdbuis. Vlijmscherp sturen is gegarandeerd. Daarbij biedt onze vertrouwde Enduro-geometrie een fijne mix van stabiliteit, controleerbaarheid en levendigheid. Ons beproefde vierpuntsonderstel, met 160 mm achteraan en 170 mm aan de voorkant, absorbeert grote keien en harde landingen probleemloos, maar zonder dat dit ten koste gaat van de rijdynamiek.